When I hear my favorite song



Grabben ska till Sandviken next week! Jävligt coolt måste jag säga, kör hårt man! Önskar att jag var där! Men aja, man kan ju inte hänga i viken hela livet för att hoppas på att någongång ska hända något stort och kul. Men när man har bott där i 19 år och det inte hänt speciellt mycket så blir man ju ändå lite depp att det självklart händer något när jag tar mig i kragen och sticker... Så till alla ni som ska dit! Ha så sjukt kul! :)

Idag har jag haft en bra dag :) Mysdag! Städat, varit till parken men både jag och Maya höll på frysa ihjäl! Så vi gick hem och bakade. Jag har ALDRIG misslyckats med att baka någon gång i mitt liv, men idag gjorde jag det. Haha! Carro sa att det fanns sån där "färdig mix" för att göra chokladkakor. Bara blandat mixen med vatten o smör. Sagt och gjort, ut på plåten och in i ugnen i ca 12 min. När jag tog ut dom satt dom som berg i plåten. Carro sa att det var en sån där plåt som man inte behövde smörja, men det gjorde jag endå. Dom satt som berg anyway... Aja, det blir kaksmulor. Vi gjorde chokladbollar också, äckligt gott! :) Alltid gott! Jag är bäst på det! Mycket jag är bra på tror ja ;) Haha :D

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen. Imorgonimorgonimorgon - kommer ÄNTLIGEN mina fina systrar och min fina mamma hit! Som jag saknar er! ♥ Jag ska visa dem här där jag bor och sedan ska vi äta på min favvorestaurang<3
Som sagt, nu ska jag sova. Godnatt mina fina vänner!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0