Andreas Wijk





Jag har läst hans blogg någon gång sådär.. Hört några låtar syrran har spelat för hundra år sedan på Spotufy och YouTube. Igår kollade jag Modelljaktens premiärprogram. Nu är jag fast! Killen är så sinnessjukt snygg och är värd all uppmärksamhet man kan få. Han verkar vara världens gulligaste och finaste kille som har en OTROLIG sångröst! Att han dessutom är så ung, det syns inte!
GOGOGO Andreas Wijk, du är grym!

Nu är det dags för Rebecca Rooth att sova.
Puss

~Jag har drömmar, jag har mål. Jag har saker jag vill göra, jag har saker jag SKA göra. Det finns tankar i mitt huvud som jag aldrig kommer att göra om till ord. Det finns människor jag älskar, människor som kommer och går. Människor jag älskar, människor som verkligen består. Det finns kärlek inuti mig som jag aldrig kommer att släppa ut. Det finns känslor ni aldrig kommer att förstå. Och det finns ärr på mitt hjärta som alltid kommer att finnas kvar. Jag tror på mig själv, och jag tror att jag kommer att lyckas om jag bara vill. Jag kommer att leva mitt liv fullt ut, så gott det går. Jag kommer att välja mina vänner och jag kommer att älska människor som förtjänar kärlek och som förtjänar min tid. Jag kommer att älska människor som sårar mig och bara vill mig illa. Men jag kommer alltid att lära mig av mina misstag, resa mig upp och torka bort smutsen från knäna. Göra om, göra rätt.
Livet är till för att lära!
Du är älskad för den du är~

De bästa människorna du kan lära av, är de små människorna.
I barnens ögon är det mesta lite lättare och lite roligare. Prova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0