Beroende av pistagenötter


Snyggaste ringarna som jag hitta på TopShop idag!

Dock så köpte jag dom inte.
Och hej everybody!
På förmiddagen idag så var jag, Carolina, Maya och Leo till Europas största shoppingcenter ;)
Westfield :)

England är bra, spännande och mysigt.
Jätte mysiga barn och åååh vilken tur att jag har Anna här också.
Sjukt trevlig tjej!

Just nu ligger jag i sängen, är tröttare än tröttast. Blir väl så första veckan/veckorna. Sen ska jag försöka blogga mer..
Blev lite shopping idag också, en ny väska och en tjocktröja/kofta.
Bilder kommer när jag orkar!

Hoppas ni haft en bra dag! Så hörs vi! PUSSS!♥
Just de, pistagenötter är nog de bästa som finns!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0