Det blir aldrig som man tänkt sig


Pleeeease give me those shoes!!

Godmorgon solstrålar!
Här tänkte man vara duktig o gå upp i tid :) Nu är klockan 9 o jag ligger fortfarande i sängen.
Men det gör inte så mycket :) Tänkte gå till Hammersmith med Anna men hon sa att hon skulle göra det senare idag ist. Så då tänkte jag att jag skulle ut och springa lite istället då. Men då kom jag på att mina träningskläder ligger allihopa i tvättmaskinen just nu. Kul....
Nu blir det frukost och lata sig, funkar väl helt okej det också.. :)
Idag blir det playdate med min yngsta tjej och Annas yngsta tjej :) Sjukt trevligt!
Sen får vi se, kanske barnvakt ikväll. Kanske inte :) Annars blir det nog mys med Rebecka. Annas kille kommer ju hit idag, så vi får väl se hur social hon är i helgen ;) Haha nejdå!
Men han har kläder med sig hemifrån åt mig, tacktacktack!! :)

Nej nu ska jag fixa frulle!
Ha en fin dag!
Tror att det är fint väder här faktiskt! :D
Puss


Kommentarer
Frida

Haha ja de gör det!! ;) den enda hon behöver ge saker till nu, är ju mig! :) därför jag blir bortskämd ;);)

2011-09-23 @ 12:06:33
URL: http://fridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0