Do what makes you happy. Because in the end, who’s there? You.

Jag saknar dig.
Jag saknar er.
Jag saknar
min säng.
Jag saknar
hemma.

Hej alla fina människor som läser min blogg!
Idag är det ingen bra dag känner jag.
Otroligt trött och lite små ledsen, jag längtar hem idag.
Ja kommer sånna dagar ibland, som tur var har det bara varit ca 3 dagar av 17 dagar här..

Jag har precis slutat för dagen nu, tänkte slänga på mig ett par joggingskor och gå mot Hammersmith.
Skönt med en promenad! :) Annapanna hänger med hon också!
Världens bästa Annapanna förövrigt :) Sjukt skönt att jag har träffat henne, och Rebecka också förstås!
Sköna tjejer som sitter i samma situation som jag :)
Gött liv!♥

Nej nu ska jag kila.
Har dessutom kommit på 2 julklappar till pappa, men ingenting till systrarna eller mamma än.
Hmm...
Aja!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0