English food

Tjena mors snyggingar!
Imorse städade jag och gjorde frukost oså.
Helgfrukost är alltid bäst! Rostade mackor med ost och aprikosmarmelad, MUMS! Onyttiga tjejen ;)

Idag har jag shoppppppaaaaat med Rebecka, sjukt trevligt!
Vi åt Fish and Chips också, är ju självklar lunch i England ;)
Dock så åt vi på tallrik, inte i tidningspapper som man egentligen ska ;)
Var så sjukt hungrig så tog tyvärr ingen bild på maten, men har snott en från google.
Och så här SKA det se ut, men blev tallrik för oss idag ;) Fisken var riktigt riktigt god!♥



Tänkte att det kanske är dags att jag börjar knäppa lite kort på allt jag shoppar och lägga ut de här, så ni får vara med i min lilla shoppingmani ;) Jag är just nu på jakt efter ett på Hunter gummistövlar, hur snyggt vore inte de?
Men får nöja mig med allt jag shoppat idag, först ;)
Idag blev det mest nödvändiga saker, pyjamas, trosor, strumpor o lite sånt tråkigt :)
Men bilder kommer :) Ska fixa det nu tänkte jag..

Så håll till godo, det dyker upp bilder om en stund.
Ha det så bra så länge!
Puss


Riktigt snygga Hunterstövlar!
Dom kostar dessutom bara halva priset här i England, jämfört med hemma i Sverige ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0