Jag är stolt över MITT liv, som JAG byggt upp



"Det spelar ingen roll hur många gånger du sparkat undan mina fötter, slagit mig till marken, satt dig på mig och sedan spottat på det som funnits kvar av mig - jag kommer ändå aldrig att vara lika sårad som dig."

Godkväll, ja eller natt rättare sagt.

Jag har försökt sova sen jag kom hem, men jag är på så otroligt dåligt humör.
Jag sitter i London, en av världens grymmaste städer och är förbannad.
Så jävla drygt! För jag lever MITT liv här, som BARA involverar människorna som är här med mig JUST NU!
Och såklart min fina familj som kommer och hälsar på, som bryr sig.
Sen har man ett annat liv hemma i Sandviken, ett liv som inte intresserar mig speciellt just nu.
Jag missar egentligen - ingenting. Fick det bevisat, svart vitt

Allting faller åt sidan, 2 veckor och sen poff. Borta
Jag sitter faktiskt bara på andra sidan havet..
Men NEEEJ! NO! Det spelar faktiskt ingen roll vad jag skriver här. Det finns tusen saker jag skulle vilja skriva.
I ren ilska, nej besvikelse. För här sitter jag, i England. Har inte en jävla aning om vad som händer at home.
Jag har bett om EN sak, innan jag åkte hemifrån. Det var ärlighet, och vad fick jag?
Ringa själv och fråga vad fan som händer.
Nej nu är jag less.

Sov så gott och ha en bra dag imorgon.
För det tänkte nämligen jag ha, med alla fina barn och mina fina aupairtjejer!
London, England - möjligheternas möjligheter
Puss

'What dosen't kill you, makes you fucking stronger'


Kommentarer
Frida

Vad är det som har hänt?? :(<3

2011-09-19 @ 11:52:44
URL: http://fridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0