Lära sig att uppskatta



Godkväll mina fina vänner!
Klockan är nu 22 här i London.
Idag är en såndär lite små pissig dag rent ut sagt.
Längtar efter alla fina människor i mitt liv... Längtar inte hem, men efter alla människor. Efter gos hunden!

Idag har jag varit och simmat med tjejerna. Det var mysigt! Duktiga tjejer!
Jag har också varit ut på en promenad med Anna, helt underbart att prata av sig lite.
Tack!♥

Imorgon är det jobb igen 11.30-18.30 ungefär.
Sen ska jag, Anna och förhoppingsvis Rebecka in till City (London), det tar ungefär en kvart med buss.
Jag har ju inte varit dit än, ska bli kul! :) Så ska vi käka och kika runt lite.
Leta efter chokladpannkakorna som jag har fått nå dille på, haha!
Jag kommer rulla fram innan jag åker härifrån :P

Nu ska jag skypa lite med Robin♥ och Magnus, sen läsa o så sova.
Hoppas ni sover gott sen!
Puss

Jag uppskattar Sandviken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0