Lita



Hi!

Hoppas allt är bra med er. Med mig är det toopppeeen!
Dagen har varit underbar, tänk va fina vänner jag har här i EnglandHemma också såklart!

Idag vaknade jag med ett ryck kl. 11 av att Anna ringde mig. Missade samtalet och fattade inte alls varför hon ringt?! Just de, vi ska ju ses kl 11.30 och jag skulle upp 08.30 för att städa. Bra Rooth! GÖTT!!!!
Kastar mig upp ur sängen, håret står åt alla håll och jag hinner inte ens känna efter om jag är bakis. På med träningstightsen och fram med dammsugaren. Kl 11.30 är jag klar(alla trevåningar har fått besök av dammsugaren då! JAG ÄR DUKTIG!!). Bara hinna duscha och göra mig i ordning lite också + frukost! 11.50 ringer Rebecka o säger att vi ska ses 12.15, 12.10 står jag vid busshållsplatsen. Där emellan har jag också virrat sönder helt i telefonen till mamma och sagt massa random things och bara varit konstig. När jag kommer till bussen, vaknar jag i princip till liv och inser att jag är vaken. Bra där!

Blev en sväng till Portobello Road för en marknad med Anna och Rebecka, och sen åkte jag och Anna till Oxford Street för att möta upp Jessica, blev en del shopping på Primark - underbara butik!♥
Började jobba 18.45 och sen kom tjejerna (A&R) förbi, vi skulle beställa pizza från Pizza Hut. Good luck Chuck!
Var tvungen att paya med kort och vi hade bara cash i handen. Kul!
Det slutade med att Anna och Rebecka skulle gå o köpa pizza på en annan pizzeria. Kommer hem ca. 20-30 min senare, med mat från Tesco(en matbutik som har öppet dygnet runt här..) eftersom att pizzerian var stängd!! Så det hela sluta med att A&R lagade mat, medans jag hängde tvätt. Vi tog inga bilder eftersom vi var så sjuuuukt hungriga.. Konstigt när klockan var typ 22. Vi åt iallafall tortillabröd med mozzarella och tomater emellan. Sedan som tillbehör bredvid hade vi kyckling, avocado, créme fraiche, tomater och smörstekta champinjoner. Gött som fan va de! Tjejerna kan dom :)

Nu sitter jag bara och myser lite i min säng, hur skön är den inte?
Jag sitter och tänker på hur mycket jag verkligenverkligen vill ha Jeffery Campbell skorna på bilden högst upp.
Dom är så snygga så jag vill bara gråta. Jag har hittat dem i en butik här i London för 1200 svenska kronor. Bra pris! Jag känner att jag bara vill ha dom nu!!! En julklapp till mig från mamma? Ja det tycker jag lät bra! ;)

Nej nu ska jag mysa ner mig i sängen till någon bra film eller något roligt tvprogram.
HELT VÄRDELÖST att Idol inte funkar att se utanför Sveriges gränser, skärpning tv4!!
Jag är faktiskt bara en svenne ute på vift som också har rätt att se electropop o andra dåliga(elr bra) auditions!


Kommer nog upp bilder på min shopping någon dag sen, orkar inte nu.
Imorgon har jag varit här i 2 veckor, tiden går skit snabbt!

Goodnight and sleep tight!
Puss

Försökte med en puss med min underbara webcam.. Haha. Anyway - PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0