London, England

Hej!
Hastigt och lustigt, nu har jag flyttat till London.
Hur coolt? AMAZING!

Jag ska jobba här som AuPair hos en familj med 4 barn, jätte mysigt!
Kom hit igår, känns som om att jag har varit här en evighet, ja eller iallafall att jag varit hemifrån en evighet.
Men det beror nog på att jag först var i Turkiet och kom hem fredagmorgon och åkte hit på söndagmorgon.
Hur som helst så sitter jag just nu i mitt rum, i min kingsize bed. Helt underbar säng!  Lovely!

Idag på dagen har jag varit till skolan med N och sedan varit och fikat med min värdmamma och 2 värdmammor till och deras AuPairer + barnen såklart. Jätte trevligt!
Jag och en av de andra AuPairerna är båda från Sandviken så det är jätte trevligt :)
Och det är jätte kul att träffa andra AuPairer, verkligen!♥

Nu på kvällen skulle jag och de två AuPair tjejerna iväg och fika på Starbucks, men det stängde 18.30 och vi kom dit 19.30. Så hamnade på en pub ist, haha. Drack juice, trevligt de med! :) Mysig pub!

Nu ska jag bara skypa lite med Robin, sen sova.
Godnatt allihopa!
Puss


Kommentarer
Frida

Jag saknar dig.. Vill vara där hos dig nu!! <3

2011-09-06 @ 09:06:50
URL: http://fridarooth.blogg.se/
Sara

längtar efter dig rebecca <3

2011-09-06 @ 13:07:59
URL: http://lifebysarabrodin.blogg.se/
Hanna Sällström

Vad spännande att få följa din resan <3

2011-09-06 @ 18:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0