Peppa mig?


Converse är tokbilligt här, halva priset från Sveriges 700. 350 spänn, gött va?

Hallå alla bloggisar!

Idag känner jag på mig att det är en såndär dålig dag igen, precis som de var igår.
Inte kul! Men ska försöka rycka upp mig, brukar ju bli vad man gör det till..
Jag har precis käkat frukost, men la mig i sängen igen nu. Men jag tänkte ta tag i det här med städningen nu.
Jag börjar jobba typ 11.30, men är lika bra att börja nu. Så får jag det gjort! Är ju ändå 3 våningar som ska dammsugas idag :)

Ikväll ska jag ut med tjejerna, det ser jag verkligen framemot.
Ja eller vi ska äta på restaurang inne i London. Jag ser framemot det nå enormt!
Att få göra något annat! Skönt! :)

Jag trivs här i England men jag behöver lite pepp från er, en dag som den här.
Så snälla, kommentera! Peppa mig!

Nu ska jag ta en snabbdusch, sen städa.
Ha en fin dag!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0