Shopping part 1



Kofta, HM - 150 svenska kronor


OnePiece fejk, Turkiet, ca 300 svenska kronor


Transparent Blus/Tunika, Primark, 60 svenska kronor



Stickad tröja, Primark, 100 svenska kronor



T-shirt, Primark, 60 svenska kronor


Mörkbrun väska, HM, 79 svenska kronor

Shoppingen från idag kommer här;


Väska, Primark, 70 svenska kronor



Pyjamas t-shirt, Primark, 30 svenska kronor
Jag köpte även en vit likadan, även den 30 svenska kronor.


Bodylotion med kokos, Mark & Spencers, 10 svenska kronor


Mysbrallor, Primark, 60 svenska kronor



Svarta jeans, Primark, 90 svenska kronor
Hur sinnessjukt sköna som helst!


Skärp, Primark, 25 svenska kronor


En butik där ALLT kostar 1 pund, ja 10 svenska kronor som det står i just nu, ungefär :)


Te, Mark & Spencers, 10 svenska kronor

Jag har dessutom köpt 5 par strumpor för 20 kronor, en bh+trosor för 40 kronor(snygga!!), 7 par trosor för 40 kronor, torrschampo, mer bodylotion, hårspännen och lite smått o gott till kvällen nu när jag ska sitta barnvakt ;)

Så idag har jag handlat allt som allt, för 500 svenska kronor. Billigt och bra! ;)
Ha en bra kväll! Skriver nog mer sen! :)

Puss


Kommentarer
frida

åååh jag bara älskar primark!! var försiktig när du tvättar dom svarta jeansen bara, köpte likadana och dom tappade jättemycket färg första tvätten så använd dom jättemycket innan du tvättar dom första gången:) hopppas du har det underbart, england är bara bäst! puss från qvarna

2011-09-10 @ 21:11:20
melinda

jätte fina kläder du har köpt. Hoppas du har det bra och trivs där! :)

2011-09-10 @ 21:11:41
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/
linnea

inte alls avundsjuk på allt.. ;)

2011-09-11 @ 12:16:43
URL: http://lineaafahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0