Sunday


London Eye


Godmorgon!

Idag är det faktiskt en Sunday, sunny day :)
Jag har nyss ätit frukost och är sådär lagomt seg känner jag.
Jag har näääästan bestämt mig för att ta en kort promenad, och sen bara gå in o lägga mig o kolla på film.
Haha!
Får inte lika dåligt samvete om jag går ut och tar en promenad först ;)

Ikväll ska iallafall Anna, jag och förhoppningsvis Rebecka in till City(London) för att festa lite ;)
I London festar man som bäst på söndagar, hur underbar är inte de? ;)
Men som sagt, först blir det lugnt idag :)

För er som inte vet vad London Eye är, så är det som ett stortstort parisehjul som man kan åka i och se London.
Jag har dock inte gjort det än, men jag ska :) Asballt!

Idag har jag varit här i precis en vecka, tiden går as fort. Men samtidigt så känns det som om att jag har varit hemifrån i typ en evighet.. :/

Idag är det även exakt 10 år sedan 11 september 2001, då planen störtade in i World Trade Center.. Vila i Frid!

Nu ska jag ta en promenad, tror jag ;)
Ha en fin dag! Förresten, vädret är jätte fint här idag. Sol, blåser lite grann och det är nog ganska varmt. Ser så ut iallafall! Vad är det för väder in Sweden då? ;)
Puss


Kommentarer
Hanna Sällström

Här har det regnat extremt mycket hela dagen:( men jag har jobbet så det gör inte så mycket för min del :)

2011-09-11 @ 16:09:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0