Totally Swedish

Godkväll gooodingar!
Jag är barnvakt ikväll, mys :)
Haft en toppen dag på Svenska Kyrkan idag faktiskt, ÄTIT KANELBULLAR!!<3 Och bara myst med massa svenska barn, mammor/pappor och andra AuPairer! :)
Nu på kvällen har jag myst med barnen i MASSOR. Vi har kollat på Pippi, dom har lekt med mitt hår, vi har busat och pussatsokramats! Tokmysigt! Rebecka har varit här med mig också. Gotjejen! Shit va glad jag är att jag träffat henne o Anna:) Vi var ju in på Totally swedish(en butik med svenska ägare o bara svensk mat-svenska märken) idag o köpte lösgodis, kanelbullar, smörgåsrån o kexchoklad. Jäklar va gott med Karamellkungens lösgodis. Han kan han! ;) <3
Nu ska jag kolla på Modelljakten o vänta på mina värdföräldrar som är ute o äter sen sova.
Godnatt!<3 PUSSS

Skulle lägga upp två bilder också, men tydligen funkade inte de!
JUST DE!! Jag bloggar just nu från mobilen, blogg.se har ju släppt en iPhoneapp! ÄNTLIGEN<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0