Trerätters och vin i storstaden


Jag sprang förbi en stor klockan i London idag, as cool!

Hej alla fina bloggisar!
Idag har varit en upp och ner dag.
Avslutade iallafall kvällen med att åka in till City(London) med Anna och Rebecka, sjukt mysigt!
Vi gick runt och letade efter en restaurang som värsta turisterna, stod med karta o grejer. Haha!
Vi hittade tillslut ett ställe med as god italiensk mat. Blev en trerättersmiddag och en vinare med girlsen! MYS!

Jag åt vitlöksbröd med mozarella till förrätt, det ABSOLUT godaste vitlöksbrödet EVER! Sjukt gott! MUMS!
Blir garanterat fler gånger :D
Sen åt jag pizza till varmrätt och tjejerna pasta.
Efterrätt åt jag vaniljglass, chokladsås och någon slags chokladsockerkaka eller något. GOTTGOTT! :D
Just de, det var skit billigt dessutom! London

Så nu är jag mätt och glad, ska precis stänga ihop datorn och försöka få lite sömn.
Imorgon ska jag städa lite här hemma, blev inte klar idag.
Och sen ska jag och Rebecka åka/gå in till Hammersmith och shoppa lite. Kläder, hårprodukter och leta efter chokladpannkakorna som jag suktar ihjäl mig efter. Haha! ;)

Hoppas ni sover gott, för det tänkte jag göra.
Godnatt! PUSS

Och ja min kära vänner, jag vet att det var Big Ben jag såg - den stora klockan ;)


~Jag tänker på dig varje dag, hela tiden, varje minut och sekund. Du finns med mig i tankarna.
Önskar du var här med mig, vid min sida. Jag saknar dig mitt fina fina hjärta♥~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0