Ung Cancer - Det är okej att känna



Ung Cancer har gjort en otroligt fin och stark film som jag tycker att alla bör se, och som alla bör sprida vidare. Den är otroligt stark, och jag kunde inte hålla tårarna tillbaka. Cancer är en elak sjukdom, som borde utplånas.
Den bara förstör människors liv! Min tremänning/syssling är med i filmen.
Jag önskar att jag bara kunde knäppa med fingrarna, och så blev alla i hela världen frisk! Men alla önskningar slår inte alltid in!
Men snälla, sprid den här filmen. Lägg ut den överallt, på facebook, twitter, i din blogg(precis som jag gör) eller på något annat ställe. ALLA bör se den!
Nu ska jag se den här filmen igen, och vara glad att just inte jag är drabbad men samtidigt också hoppas att jag har gjort någon skillnad genom att jag har lagt ut den här filmen i min blogg!
Det är okej att känna♥
Fuck cancer



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0