Pannkaksmys


Pannkaksmys med kidsen

Hej!
Idag har det varit full rulle. Drog ut på en löprunda imorse, höll på dog efter en kvart. Haha illa!
Sen blev de lekparken med M och A :) Träffade Anna och hennes kids också, myyys :)
Hem till Anna och så lekte barnen, och jag o Anna drack te. Haha :) TetantenRebecca is back! ;)
Runt 15 gick vi till skolan, hämtade alla storasyskon. Sen hem till Josefine, kidsen lekte massvis.
Riktigt roligt :)

Jag och kidsen gick hem för att börja med maten, pannkakstime!
Vi hjälptes åt o göra smet och duka fram, jag är kung på att göra pannkakor ;)
Gött! Det ska jag absolut göra flera gånger :D

Nu på kvällskvisten har vi bara haft det mysigt, busat lite. Badat och sen kollat på High School Musical 1 och bara myst allihopa i soffan. Barn är det absolut bästa jag vet!♥ Dom ger mig så otroligt mycket!

Nu är det sovdags även för mig, hoppas ni haft en bra dag!
Imorgon ska jag hem till Anna för att laga lite god mat och bara ha det gött med henne o Rebecka!
Blir nog falukorv tror jag! Anna saknar det skit mycket ;) Haha!
Ha en bra dag imorgon :)
Puss


Kommentarer
Hanna Sällström

Det låter jättemysigt!

2011-09-14 @ 11:05:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0