London levererar!

Hello!
Imorse blev det en real English Breakfast med Rebeckisen! :) Myspys!
Sedan blev det en tur till Oxford Street idag igen, man får aldrig nog!
Jag är lite fattigare, men vafan!
Nu ska jag svira om sedan sticka o käka middag med Rebecka någonstans. Sedan blir det puben inne i stan, söndagar är ju "stora pubdagen" här ;)
Kastar upp lite bilder på shoppingen också!
Puss


En del av frukosten imorse :)


Primark, blått linne. 50 svenska kronor


Primark, 40 svenska kronor. (Tokbrist på galgar så mycket som jag shoppar! ;))


Primark, typ strumpor. 10 svenska kronor styck


Primark, nya snyggingar! 140 svenska kronor


Primark, armband. 10 svenska kronor


Topshop, grönt linne. Jag fick inte alls till någon rättvis färg på linnet på bilderna, men fan va snyggt de är!
150 svenska kronor


Topshop, as snygga örhängen! 80 svenska kronor


Topshop, earcuff. 65 svenska kronor


HM, vanligt svart linne. 39 svenska kronor


Dior, foundation. Den är garanterat bättre än mina tidigare! ENDAST 290 svenska kronor


Jeffery Campbell, är INTE mina ännu. Men nästa vecka så blir dom nog de ;) 1200 svenska kronor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0