I like my money where I can see it, in my closet

Hi!
Hoppas allt är bra med er, här är allt bara toppen. Trött men helt okej! :)
Jag sitter just nu och hänger i sängen, en lördagkväll i London. Ja jag vet, men ibland hänger inte riktigt kroppen med och orkar inte lika mycket som hjärnan vill.. Så ikväll blir det en hemmakväll! Dessutom är jag förkyld o toktäppt i näsan. Fan att jag ska vara så jävla envis och endast ha en tunntunn kavaj varje gång jag går ut på krogen. Hopplös tjej!!

Imorse
vaknade jag med världens tyngsta huvud, utgången igårkväll kändes i HELA kroppen. Men satan va roligt vi hade! Jag ramlade in hemma runt kl 4. Grym kväll! Tack Rebecka, Sandra, Anna och Jens! Jag började jobba kl. 10 och kl. 11 var vi på tjejernas tennis. Det var riktigt mysigt! Flera stora tennisbanor och även flera inhängnade små fotbollsplaner för kidsen. Skit mysigt! Finns kiosk, stor lekpark för syskon och andra barn som är med och det var bara mysigt helt enkelt :) Fanns mycke snygga fotbolls- och tennistränare att kika på också! ;) Haha!

Utgången igårkväll var mycket trevlig, vi började på ett ställe som vi hängde på förra helgen också. Svinbilligt att dricka och mysigt så varför inte :) Runt midnatt kom även Anna & Jens för att joina oss också. Blev en sväng, haha! En sväng jo tjena. Vi hamnade på O'Neills (stavning?) helt enkelt. Sjukt mycket folk! Och galet trevligt :)
Hemma runt 4am.

Jens kom ju hit igår också! Han hade med sig en STOOOOR kasse med kläder åt mig som mamma hade slängt ihop. Tack Jens o mamsigull
Idag
efter att jag slutat så åkte jag och Rebecka in till Oxford Street och tänkte att vi skulle shoppa lite. Vi var inne på HM i en EVIGHET så vi hann inte med något annat. Haha! Pinsamt. Så imorgon ska vi in igen!
Jag köpte iallafall en kavaj och ett par marinblå byxor. Kavajen ser ni på bild längre ner :)

Nu ikväll så har jag varit barnvakt. Slutade runt 9:30pm och tänkte åka in till stan och parta loss med tjejerna. Men dom var lite för trötta och TACK FÖR DET! För jag är toktäppt i näsan och har jordens huvudvärk nu. VILA ROOTH!
Min värdmammas föräldrar kom hit till oss nu ikväll, dom hade en väska med sig också. Som mamma packade ihop då på morgonen innan jag skulle åka hit till London. Jag hade helt glömt vad som låg i den.. Haha! Två vinterjackor - en dunis och en lite finare. Typ trenchcoat fast i "vintermaterial" :) Och sen hade jag två kavajer i den. Jag som köpte en kavaj idag... Suck! Men aja, aldrig fel med tre st :) En svart glansig med randigt foder och en beige som jag aldrig använt. Jätte fina! :) Även ett par jeans, ett par vinterskor och min jeansjacka♥

Nu tänkte jag faktiskt dricka några glas kall cola, kolla på parlamentet, läsa lite engelska skvallertidningar(tränar lite på mig engelska, genom det också. As nice!) och sen sova. Imorgon blir det Engelsk breakfast med Rebecka. Skit mysigt!♥ Sen shopping på Oxford Street med henne och Madde.
Njut av bilderna här nedan och sov så gott sen!
Puss



Världens finaste bil! Bilden skänker jag till min syster Lina, fin va? ;)


Kvällsmys med glass och te med tjejerna, aldrig fel!


Haha! Jens & Anna igår


Jens, Anna & jag igår. Usch va onyktert...


Rebecka & jag
förra lördagen :)


Jag idag, outfitbild


Jag idag, tennisoutfit. Haha!



HM - min nya kavaj. 250 svenska kronor


Blev en film ist för ett kort, så fick bli en ful screenshot ist! Haha
Partyprinsessor


Jag höll på frysa ihjäl så kröp i stickade tjockiströjan, tokskön! Inte världens charmigaste bild, men aja. Jag bjuder på den ;)


Måste bara slänga upp två bilder på mina favvoringar som jag köpte precis innan jag flyttade hit till London, dom är ju så sjukt fina! Kärlek

Kommer fler bilder sen, när jag tagit fler ;)


Kommentarer
Frida

Sv: Tack syster, är jätte nöjd faktiskt! Hihi ja, jag ska försöka fixa en bukett då! :) Jag saknar dig också.. Men vi ses snart, ååh!!! Love you.

2011-09-25 @ 10:45:48
URL: http://fridarooth.blogg.se/
Lina

åååååååh ge mig bilen!!!!

2011-09-25 @ 11:22:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0