Bloggväder och höst i april

Jag börjar tröttna på min förbannade beslutsångest.
Jag är ett hopplöst fall vad gäller allt när man ska "välja".
Men när det kommer till kläder så är jag mer än hopplös..
Jag kan inte bestämma idag vad jag ska ha på mig imorgon. Jag kan ju för tusan inte ens bestämma vad jag ska ha på mig just nu, idag.
Mest pga att det regna hela förbannade tiden, jag vill helst bara gå i regnjacka och mysbrallor.
Men hur tråkigt är inte de?

London, ryck upp dig med vädret så jag kan få bli lite våååårig!
Saknar solen och att ha liiiite fler valmöjligheter vad gäller min garderob.
Vårkläderna bara skriker efter att få användas..

Men jag gissar på att jag får ta fram mina trötta "höst/vinter"-kläder och bara se glad ut.
Pissregn.
Jag är arg.

Ha en underbara dag i solen ni svenska människor.
En sak glädjer mig iallafall, att jag har bokat flygbiljetter hem för en veckas semester i Swe, i sommar :)
Säger inga datum, för det är kalashemligt! ;)

Pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0