Du är ett glashus, och jag en sten. Men det är du som försöker se igenom mig.

image description

Söndag=tröttast i London.
Alltid
När ska jag lära mig att VILA?
Jag är galen, hatar att sitta still och att bara ligga i en säng en hel dag det gåååår inte!

Men seriously, jag är så rastlös trots att jag är skit trött.
Inte världens bästa kombo kanske..
Ska hoppa in i duschen nu, sen väntar lite häng vid datorn innan jag ska möta upp Matt :)

Helgen har varit super mysig och trevlig!
I fredags var jag, Josse och Rebecka ut på en pub i Shepherd Bush med Mattias, Jamie och Ian.
Sen vidare på någon bar och sen till donken för mat.
Igår hängde vi på Westfield typ heeela eftermiddagen. Fika, lunch och shopping!
Älskar Westfield!
På kvällen blev det utgång på bästa O'neills! Soooom jag har saknat det stället alltså♥

Nu ska jag gå in i duschen, sen finns det risk för att även dagen kommer spenderas på Westfield.
Dock, utan shopping!
Fick förövrigt med mig en rosa skjorta och en rosa piké hem igår ;)

Ha en fin dag!
Pusss

Önskar av hela mitt hjärta att London kunde bestämma sig för att leverera lite sol just nu också.
Regn i 3 veckor räcker gott och väl, nu behöver jag en förändring!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0