Förlåt mig, mitt hjärta..

Förlåt min underbara stjärna, mitt hjärta och allt!

Jag har haft så otroligt mycket att göra, att jag till och med har glömt att göra ett födelsedagsinlägg till dig.
Förlåt!
Men här kommer ett!

Grattis på födelsedagen min finaste stjärna!

Min ögonsten Frida som i söndags fyllde hela 17 bast, det är sjukt vad tiden går fort!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och mer därtill, du är det vackraste som finns i mitt liv och det absolut dyrbaraste.
Jag vill aldrig vara utan dig, och att bo 1650 km ifrån dig hemskt. Men du är ju med mig hela tiden, i halsbandet jag fick av dig och Lina i julklapp♥
Jag önskar att jag kunde vara hos dig, hela tiden. Jag saknar dig så mycket att det inte finns ord.

Du är det bästa jag vet! Glöm aldrigaldrigaldrig det! Min finaste vackraste ögonsten och stjärna.
I'm always yours, RR

Och grattis i efterskott igen!!!!




Even if you aren't here, you're always with me. 'cause you're on my heart just like a tattoo♥



Kommentarer
Frida

Jag har aldrig förstått hur du kan skriva så fina ord om mig, om oss! Jag gråter jämt när jag läser dina texter.. Jag älskar dig och jag saknar dig så himla mycket! Jag kommer aldrig kunna beskriva känslan av att vara utan dig här hemma! Önskar jag fick vara med dig i London, hela tiden. Tack, nästa år hoppas jag att du kan vara med och fira min födelsedag här hemma! I love you finaste du <3

2012-04-18 @ 14:56:16
URL: http://fridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0