Glädjerus

Jag gillar liksom allt som händer just nu.
Min fina familj är här, barnen är bäst som alltid, jag älskar London och stormtrivs, London levererar!
Det knasiga är att jag inte på något vis alls kan se ett liv i Sverige.. Jag har så otroligt svårt att se mig själv flytta hem och göra vad?
Snurrigt, knasigt.
Jag vet att det kommer dagar med galen hemlängtan, men dom är så otroligt få nuförtiden så att dom minns jag knappt.

Helgen är planerad, lite sådär smått.
Lite (Läs:massa!!) shopping, mys, restauranger, mat, kärlek, syskon, upplevelser, barn, påsk och mer kärlek.
Bara vara, Vi. Det gör mig GLAD.

Jag mår så otroligt bra, och det är underbart!
Jag är lycklig och blir bara gladare och gladare för var dag som går..

Kryptiska ord. Ord som inte behöver sägas. Blickar säger mer än ord.
No words needed and you know it!

Med det säger jag godnatt.
I'm still here, I'm always here
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0