Godmorgon solstrålar!

Ser ut att vara kalasväder utanför fönstret, lockande! Kidsen har påsklov i två veckor nu, så nu gäller det att hitta på massa roliga saker att göra! :)
Jag längtar som FAN till på torsdag, då min underbara familj kommer! Påskhelg med mina älskade, bara pappis och broren som saknas!

Hur som helst så håller jag tummarna att det blir bra väder i helgen, var skit sist min familj var här.. Haha! Och nu stod det på min iphone att det ska bli snö på torsdag?? Snö!! Här?? NEJ TACK!

Så är det!
Jag är såååå sugen på köttbullar, potatismos o gräddsås. I will just die, give it to me!!

Men nu ska jag hänga tvätt och chilla innan jobbet!
Pussis! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0