Goodmorning!

Hi!
Idag skiner solen igen, men är molnigt så den gömmer sig ibland.
Jag börjar jobba om 20 min.
Har en hosta som är skit irriterande, men jag orkar liksom inte bry mig. Lever lite på paracetamol(alvedon) och hoppas på att jag ska känna mig piggare snart! Imorgon kommer ju mammi, moster Monica, lillasystrarna Frida och Lina och deras vänner Fanny och Annie! :)
Jag ser framemot det här som aldrig förr! Vi ska shoppa järnet, äta underbar mat och dricka bäääärs!! :D

Jag är i stort behov av jeans) jag har ju bara typ 8 par här.......)!
Kan dock inte bestämma mig, sitter o kikar runt lite.. Levis, Tommy Hilfiger, Acne, Replay... Tips NÅGON?
Ska även lura mammi att köpa ett par fina ballerina till mig :)
Seen ska jag köpa en tröja jag sett på GANT, tror jag.
Vi får se vad jag prioriterar!

Nej nu ska jag göra mig iordning för jobb!!
Pusss!

Vet inte riktigt vad jag o kidsen ska hitta på idag dock!! ;)

Nyduschad tjej på bilden, haha



Kommentarer
Frida

Tjejen som aldrig brydde sig om märken förut (knappt visste vad det var)! Hahaha orkar inte

2012-04-04 @ 13:43:33
URL: http://fridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0