I am I am I am


Kärlekens toner klingar så vackert. Saknaden klingar lika högt den med..
Jag har bott i England i snart 8 månader, ändå vänjer man sig inte vid känslan av att vara "så långt ifrån".

Det är nog faktiskt det enda jag saknar hemifrån Sverige nu. Min familj och mammas mat♥
Att bara kunna ringa och säga, vi ses om 10.
Min finaste skatt och lillasyster Frida, jag saknar dig. Alldeles för mycket! Jag vill ha en kram! NU♥
Min pappsilapps, jag saknar dig. Minst lika mycket. Min fina och bästaste pappa!♥



I'm trying and I've promised myself to not walk through this again.
Om man saknar svar så måste man fråga, men ibland blir man iallafall inte klokare.



Den här helgen har börjat bra. Trots en stressig fredags em, så kom jag och Madde till slut iväg till The Real Greek. Där vi skulle äta middag, födelsedagsmiddag för Josse dessutom. Jag, Madde, Josse, Hanna, Mattias och Jamie.
Maten var underbar, jag har nog aldrig käkat på en grekiskt restaurang tidigare. Ny upplevelse och underbar mat! :)

Kvällen fortsatte vidare till en närliggande pub, grabbarna drog dock till en annan födelsedagsfest.
Vi tjejer styrde som sagt var vidare till puben och en flaska vin senare tog vi bussen till Belushi's.
Jag gillar det stället, helt okej folk. Dösnygg bartender(haha) och skön musik. Jag måste säga att vi hade väldigt trevligt!
Var väl hemma kanske halv 3-3 inatt skulle jag gissa på.
Min sleepover, Rebecka låg då och sov. Gofian som skulle upp och jobba♥
Det var inte riktigt lika skoj när Rebeckas väckarklocka ringde 7.30 imorse dock, haha.
Då var jag inte lika kaxig, bakis och jävlig. Fyfan!
Man bäddar ju bara för sig själv ;)

Hur som helst så har jag hängt på Westfield hela em med Madde och Frida.
Lunch och mys bara!
Madde hängde med hem till mig, vi kikade på Wermland forever. Ett program på tv3. Så jävla roligt!
En och annan snygging med där också ;)
Haha!

Men nu ska jag kasta mig i sängen igen och chilla.
Man vet aldrig vad kvällen har att erjuda! Ha en fin kväll allihopa!
Puss


Kommentarer
Frida

Varenda gång du skriver en text om mig/oss så får du mig att gråta! Haha .. Jag saknar dig nå så otroligt, min finaste finaste storasyster, önskar jag kunde krama dig nu <3

2012-04-21 @ 22:30:45
URL: http://fridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0