Människor är som pusselbitar, det finns alltid två som passar ihop..

Godkväll!
Klockan är mycket igen, förstår inte vart kvällarna tar vägen riktigt.
Men ikväll ska jag verkligen försöka somna i tid, har mysplaner inför imorgon så då måste jag vara pigg :)

Imorse var planen att sova uuuuut, men vaknade 8. Kul.
Försökte somna om, men gav upp och tog cykeln till Josse. I hopp om att få träffa Pam, men hon var så seg så jag var tvungen att åka hem igen eftersom att jag skulle jobba :)
Jag och Leo gick o lämnade Alexi på dagis sedan traskade vi hem för lite lunch o plock, och tog oss ut i regnet på en promenix hem till Josse för att busa med henne och V :)
Riktiga buuuuspojkar! ;)

Hämtade tjejerna och så blev det såklart en playdate för båda tjejerna idag, det är skoj! :)
Hem och bara chilla lite, plocka och börja med maten. Busade massor med Leo också, haha.
Han är i en så otroligt rolig ålder just nu, ska plocka och pilla med allt. Öppna alla dörrar och skåp och dra ut ALLTING! Haha. Först blir jag lite irriterad, men man kan ju bara skratta! Gofisen
Och så heter ALLA "pappa" just nu också.. Försöker verkligen träna in "Becca", men då säger han "Ba" ist ;)

Hur som helst, jag tog en löptur/powerwalk nu efter jobbet.
Knät vill inte som jag vill, som vanligt.
Men skönt var det endå! Älskar att springa i reeeegn♥

Duschat och skypat med mammi har jag också gjort.
Världens bästa mammi!
Nu ska jag bara kika lite flygbiljetter, för semester i Swe i juni ;)
Ska käka ett äpple och sen är det bedtime.
Börjar tidigt imorgon och jag tror att det blir Wetland för mig och grabbarna när vi lämnat brudarna.
Och kanske lite fotboll också! :D

Ha en kalas fin dag imorgon!
Puss

image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0