So here I sit with my acoustic baby, play the chords I wanna play

image description

Tjolahopp!


Jag vet att jag är Englands sämsta bloggare for now, men vi är mitt i ett galet flyttkaos och min inspiration till bloggandet dalar sakta down hill.

Men vad har hänt?
Vad har inte hänt?
Vi har flyttat till ett större hus, jag har fått ett eget litet hus på gården. Awesome!
Min mamma och co var här i helgen, vilket var lite mer än awesome!
Önskar att dom kunde vara här lite oftare, jag saknar mina fina guldkorn!


Just nu sitter jag här i mitt mysiga lilla rum och har skruvat ner ljuset i rummet.
Har massvis med tända ljus och jag bara njuuuter.
Har lyxat till det med thaikäk idag också, Bangkok Gardens. Kärlek
Går dock in och beställer det jag (och Rebecka) alltid brukar beställa, får något oranget (orkar inte bry mig är bara dööööhungrig) men som sen visar sig vara samma som vanligt. FAST jävligt mycket starkare. Ogilla. Shit happens, life goes on.

Jag är världens lyckligaste iallafall,
- för jag har ett super mysigt rum.
- världens bästa sessa Madde har kommit tillbaka till stan
- jag har pratat med Rebecka i telefonen.
- helgen är planerade och livet känns så där kusligt alldeles för jävla bra.

Nu regnar det, älskar Londons aprilregn. Det regnar minst 5 ggr och dagen, helt oväntat så kommer det en skur.
Vidrigt. Jag gillar inte regn.

Okej, det här inlägget har spårat ur!
Ska genast leta blogginspiration.
Eller imorgon, för nu ska jag sova.

På återseende, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0