'take changes, tell the truth, date someone totally wrong for you, LIVE YOUR LIFE

Jag kämpar mot tiden, men jag vet inte varför.
Jag är lite utav en tänkare ibland, men jag ser ingenting negativt med det.
För jag måste få tänka, analysera och fundera på vilket sätt jag kan göra saker bäst.
Men inte alltid, ibland älskar jag att vara spontan. Ganska ofta också.
Annars skulle inte jag vara jag och jag skulle klara mig en dag.


Godmorgon solstrålar!♥
Idag skiner solen över London och över vår fina Garden och mitt summerhouse :)
Har lite små sköna planer för dagen, jag dras ju alltid med måndagsångest.
Men om det är så att solen vill lysa över London hela veckan, så mår jag nog kanon! ;)
Men min iPhone visar på att det ska regna HEEEELA veckan. Lite less på detta förbannade regn nu måste jag säga..

Om ungefär 40 min ska jag möta upp Madde och ta cykeln till Hammersmith för lunch :)
Sen kl. 13 börjar jag jobba, blir nog Wetland med kidsen då :)

Hur som helst, nu ska jag kila in för lite frukost och sen göra mig i ordning!
Ha en helt fantastisk dag nu allihopa!

Big Love
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0