Trying to be me

Vaknade av att jag höll på att hosta upp lungorna.
Gaaaaash slut på vatten, tända lampan, upp o hämta vatten, ta två alvedon, en halstablett och hoppas på att somna om.
Glöm det Rooth!
Nu ligger jag här i min säng, trött så att jag mår illa. Men pigg på nå knasigt vis endå! Saknar min mammi<3 Väldigt mycket!
Snart snart snart! 18 timmar, nedräkning!

Nu måste jag försöka sova..
När jag får tid någon dag så ska jag försöka hinna/orka med att skriva ett dunder inlägg och lägga upp massa bilder. Sry för dålig upd. men det händer så otroligt mycket här i London, och jag försöker bara go with flow för att inte missa något skoj! Och leva livet!

På återseende! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0