Listen to your heart

Hur kan man inte älska London?
Då och då får jag höra av människor att London INTE är roligt.
Människor som inte har besökt London får inte uttala sig och ni andra som har varit här men säger att det är tråkigt? Vad gjorde NI? Helt galet!

Jag älskar London :) Människorna som finns runt omkring mig i denna underbara stad gör det inte direkt sämre vill jag tilläga :)

Idag tog jag och Madde cykeln in till Hammersmith för lunch och en sväng runt i butikerna.
Jag var i stoooort behov av ett nytt skärp, lyckades liksom ha sönder mitt enda skärp sent igår kväll när jag skulle cykla till Madde. Pang så gick det bara av, då var jag lagomt glad.. ;)

Hur som helst, efter lunch och lite butiksspring så tog vi biken hem igen.
Jobbdags och bästa Madde hängde med mig och kidsen. Hade ju alla 4, vilket innebär full rulle! ;)
Vi drog till Wetland och mötte upp Rebecka och Zac, blev dock inget Wetland today eftersom att det var något suuuper stort evenemang. Så vi drog till tennisbanorna/fotbollsplanerna/lekparken istället :)
Blev lek o buuuus i massor och glass, twister

Slutade vid 4 så då drog jag och Madde ner till Highstreeten, jag sa hejdå till Maddisen och så mötte jag upp Mattias. Tog ett glas vin på puben och bara hade så soft :)
Nån timme senare mötte jag upp tjejerna för middag på Pizza Express! :)

Nu sitter jag här och bara tar det lugnt. Inser att klockan alltid går fortare än man tror, gaaah!
Så nu blir det natti natti och en film!
Sov så gott!
Love, R.R


PS. Inlägget tidigare skulle självklart bestå av flera bilder på min "outfit", men blogg.se-appen hatar mig så det funkar inte. Tyvärr, har försökt i 30 min nu! DS.


image description
Här kommer iallafall en till, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0