It's always gonna be you and me, nothing's gonna change that

Det är som att väga på en våg, varje dag med samma mått av lycka, kärlek, olycka, känsla och lite förtvivlan.
Hur kan man veta att man väljer rätt? Och vad är verkligen rätt?
För det som är rätt för mig, är inte alltid rätt för dig.
Men vad är rätt för mig? Nu?

Min våg väger just nu fördelarna och nackdelarna med mina planer i framtiden.

Vänster sida; Jag älskar England, jag älskar London, jag stormtrivs! Det är bland det bästa som har hänt mig och jag är sååå glad att jag verkligen tog steget och flyttade hit! :) Tröttnar man någonsin på denna underbara stad?♥
Höger sida; Jag saknar min familj, nå oerhört. Jag saknar min lillasyster, hela tiden. Det har trots allt gått 8 månader sedan jag flyttade hit, men jag vill fortfarande bara kunna ringa henne och skvallra. Gå ut och äta lunch/middag, bråka lite och vara sura på varandra och sedan skratta åt det. Min ögonsten♥
Jag saknar min pappa, min fina fina pappa. Han är den bästa pappan i världen, pappslapp♥
Jag saknar också min mamma, min bästaste mamma! Hon är ovärdelig, hon är bäst, hon är den som alltid lyssnar och förstår, hon är den som förstår utan att jag behöver berätta, utan dig skulle jag inte klara mig en endaste dag! Jag saknar dig, mer än du någonsin förstår♥
Jag saknar Sverige, jag saknar inte Sandviken. Men jag saknar bara Sverige, jag saknar alla spontana saker med att vara hemma. Att bara kunna ta cykeln ner till stan, att ringa pappa för att fika, att bara vara JAG.


Men vad väger tyngst?
Jag vet, min familj finns kvar.
But so do London.

Mitt hjärta är delat itu.
Det som jag verkligen saknar mest, är att bara ha min lillasyster vid min sida.
Som jag är van vid, var eviga dag i 19 års tid. Att pussas(fast hon inte vill, haha), att kramas, att bråka, slåss, busa, tjafsa, göra knäppa saker, prata, vara allvarliga, stötta, hjälpa och bara finnas där. Nära nära

Saknad är det värsta som finns


Men just nu, så är London något jag gillar så pass mycket att jag inte riktigt vill släppa taget än.
So I'll just go with the flow..

Nu blev det lite för jobbigt att skriva klart det här, saknar Frida.
Och jag saknar storebroren, bästa storebroren. Som är så lik vår mamma, som förstår utan att man behöver säga ett ord. Som förstår, som vet, som inte frågar.. Utan bara vet.

Mamma
Pappa
Frida
Ramzi
,
ni är guld. Ni är det bästa som finns och jag vill bara att ni ska veta det!♥



It's always gonna be you and me


Bästa storebroren♥


Ingen är så bra som min pappslapps♥


sis
En syster håller din hand en liten stund, men ditt hjärta föralltid



Hjärtegull, eller skulle jag säga... Raymond? ;) Everybody loves Raymond.. HAHA


Jag dör, lite söta tjejer!♥


Tjenare! Jag och pappa steker lite på Mallis bara, ses snart ;) -93


Jag och bästa storebroren♥ Ja jag var rödhårig när jag var liten ;)


Inte så OK bild, men jag älskar dig!


Mamsigull och jag, bästa mammi! Vi är så lika, fast så olika. DU ÄR BÄST!♥


♥♥♥ - kärlek


Systra mi


Hej jag heter Rebecca och är lite tjock, haha!

Kärlek till Er!
Lots of Love R.R
Godnatt!


Kommentarer
Frida

Jag gråter när jag läser det här inlägget! Jag kan inte förklara hur mycket jag saknar dig och hur mycket jag saknar allt vi gör tillsammans. Önskar jag bodde med dig i England!! Det gör mig så glad att trivs så bra där, det gör mig så otroligt glad!! Önskar att jag hade en flygbiljett bokade till dig, så jag hade ett exakt datum då jag vet att jag får träffa dig. JAG SAKNAR DIG!!! Jag skulle kunna skriva jag saknar dig hur många gånger som helst och det skulle aldrig vara nog.. Vill bara vara hos dig och att du ska förstå hur mycket du verkligen betyder för mig Rebecca!! <3<3<3

2012-04-22 @ 02:29:23
URL: http://fridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0