Tänk om varje dag kunde vara så bra som denna


(Ber om ursäkt för den usla kvalitén, har tagit bilderna från Facebook. Kunde inte lägga in direkt från telen nu)

Hur som helst, godkväll!
Jag har varit barnvakt ända tills nu, grus i ögonen kan man väl kanske beskriva det som.
Det enda som är jobbigt med att bo i ett hus på gården är ju att man inte kan gå lägga sig när man är barnvakt, men allt annat överväger ju den lilla grejen ;)

Any way, nu sitter jag i mitt rum och chillar :)
Är såååå trött!
Men tänkte att jag skulle slösa mig tid på att blogg liiite ;)
Jag har dessutom en transaktion som jag ska göra på swedbank imorgon, men då kommer jag glömma det. Så jag tänkte göra det nu när klockan slår 12 i Sverige :)
Sen är det faktiskt bedtime! :)


Idag har varit en toppen dag!
Började morgonen med att fixa lunch till pojkarna och packa med alla kidsen till skolan.
Där lämnade vi av brudarna, och jag och pojkarna drog oss mot Wetland med Rebecka och Zac.
Har varit tråkväder idag som vanligt, men samtidigt uppehåll nästan hela dagen. Skönt!

Mattias dök upp också, super trevligt! :)
Tror nästan att han tyckte att Wetland var roligare än pojkarna, haha!
Men grabbarna busade iallafall järnet med Mattias, och jag kan säga att dom somnade rätt ovaggade ikväll, både Leo och Alexi. Sötfrön!
Vi hängde inne på Wetland, där det bland annat finns "vattenpistoler" som man ska sikta med på olika "måltavlor" och då kommer det upp olika slags djur på skyltar. Sämst förklaring, men ja iallafall.. Haha :)
Sen finns det nå andra grejer som skjuter ut bollar och så ska man träffa står hål som föreställer något konstigt. Aja, usla förklaringar. Struntar i dem nu!

En timme senare när Rebecka och Zac gick hemåt så gick vi andra vidare mot lekparken. Alexi visade Mattias "undervattenskameran", tror dock att den var trasig. Alexi visade även hur man ska återvinna typ, finns ett hus med massa olika filmer och ljud o sånt som visar avlopp och allt möjligt :)

Väl i lekparken så blev det ännu mer bus, var några skolklasser som kom och gick men förutom det så tror jag faktiskt att vi var ensamma. Leo sprang runt och var skit stolt över att han kunde gå upp för en brant backe och stod och hoppade o skrattade är han väl var uppe. Sen sprang han ner igen och gjorde en och annan vurpa på vägen ner, gounge!

Halv ett lämnade jag Alexiplexi på dagis(har förövrigt cyklat för första gången med ett barn bakpå cykeln i en barnsits, vilka dolda talanger jag har ;)) och sen mötte jag upp Matt igen för lunch i H-smith!
Även det var super mysigt, som vanligt! Tack!!

Nej, nu somnar jag snart här så det är dags att avrunda det här inlägget känner jag.
Jag har iallafall haft en fantastiskt bra dag och hoppas att morgondagen blir minst lika bra!
Njut av bilder och ha en bra kväll!
Love, R.R


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0