Ögon som ler och bär på tysta svar

Söndagkväll igen.
Jag brukar aldrig gilla söndagar, för då kommer måndagsångesten.
Det handlar inte om att jag inte gillar mitt jobb, för det gör jag verkligen! Jag har ett underbart jobb!
MEN, det här med att ha tider att passa och allt sånt. Rutiner. Det är tråkigt. T-R-Å-K-I-G-T

Hur som helst, så har min helg varit väldigt bra.
Jag tycker alltid att dom går på tok för fort(veckorna går alldeles för fort dem med), men det är ju bara för att jag aldrig sitter still och alltid har något skojsigt att göra. Vilket känns lite som mening med helg, att hitta på allt man inte hinner i veckorna + vila. Men som alla borde veta vid det här laget så är jag värdelös på att ta det lugnt och just, vila.

Nej slut på skit snacket nu, över till mina helgaktiviteter.
Jag har tillbringat större delen av helgen på mitt absoluta favorit varuhus, Westfield
Jag får liksom aldrig nog, och det är inte bra. Speciellt inte för plånboken.

Idag mötte jag upp Mattias i Shepherds Bush för att promenera till Westfield. Tar 5 min.
Kikade runt lite, kliade som vanligt i fingrarna men ingen shopping idag! Bra Rebecca, kämpa! ;)
Vi lunchade på Spaghetti House, världens godaste pasta!
Satt och pratade och pratade. Förstår liksom aldrig vart tiden tar vägen när jag är med Mattias, den bara flyger iväg. Och det gillar jag inte alls♥♥♥ Om man ändå hade all tid i världen

Nu så här på kvällskvisten och även dags för bedtime så sitter jag inne i stora huset och är barnvakt.
Sitter i världens skönaste soffa och bara tar det cooool lugnt. Börjar dock bli väldigt trött, John Blund kom riktigt sent natten till idag. Ja eller så var det jag som kom hem sent och missade John Blund och somnade för att jag var lite smått berusad. I don't know.

Jag har hur som helst haft en väldigt fin helg. Den har varit blandad med lite allt möjligt.
Super goa människor, shopping, underbara luncher, intressanta diskussioner och super mysiga stunder♥
Jag har haft ett "catch up" telefonsamtal med bästa Sassa, mys och en underbar söndag med fina Mattias och gos med mina favvokids!
Barnens morfar kom precis hit också, från Sverige. Han är så go och trevlig! "Nämen hallå där Rebecca, hur står det till? Du måste ju få en bamsekram såklart!!" Ja man kan ju inte annat än att le :)

Jag konstaterar att jag har haft en fruktansvärt bra helg, en av de bästa hittills.
Och det beror nog på att det inte har varit en lugn stund och att hela helgen har burit doften av Kärlek.

Nu har jag svamlat färdigt för den här gången, saknar röd tråd och sånt tjafs.
Men det klarar jag mig utan, jag gillar blått bättre.
Ha en kalas sista timme av söndagen (kvart om du bor i Swe), puss och kram!

PS. Jag har världens finaste lillasyster! LOVE DS.


image description

När man saknar ord så kanske tystnaden är starkare och klarare.
I've got a feeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0