I know it's hard to remember the people we used to be

Sometimes it's wrong to be honest. ''Sometimes' is right now.
 
 
Myser i soffan med broren och Jonna.
Livskvalité.
Näst sista kvällen i viken sen åker jag och finaste Josse till London.
Jag är så taggad, så nervös, så allting.
Har tusen saker att göra innan jag ska åka. Får liksom skylla mig själv att jag skjuter upp allting.
Men som jag längtar, ska bli mysis!
Och så ska det blir awesome att få flatmates! Och Josse som är min nya roommate, hur nice?
Lycka!
 
Men nu ska jag skriva klart det absolut sista på mitt CV, eller göra det imorgon bitti.
Sen packa. Jag gör helst allting sent på kvällarna och nätterna, vet inte varför faktiskt. Haha
That's me.
 
Längtar till helgen!
London by night igen!
 
Natti natti,
Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0