Jag har slitit ut så många skor, i en stad där ingen längre bor

 
Idag är jag super negativ till allt som har med Sandviken att göra.
Tråkiga jävla stad. Hur kan man ens välja att bo kvar här frivilligt?
DET STÅR STILL! OCH NEJ DET BLIR INTE VAD MAN GÖR DET TILL!
 
Idag har jag iallafall samlat vuxenpoäng hela dagen.
Städat, tvättat, varit och "storhandlat" och tankat bilen.
Lagade middag för en stund sen och nu är jag rastlös igen.
Så nu ska jag och mammi ut på en promenad.
Just nu är mitt liv väldigt stillastående trots att jag har massor att göra.
 
Ska försöka snabba på mina planer lite nu.
Det kliar i fingrarna.
 
"Jag vet att det är du som går miste om något. Inte jag. To bad for you."
 
Hoppas ni får en fantastisk kväll!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0