Min onsdag, inlägget har inte publicerats

Vaknade tidigt, kl 07.15 närmare bestämt. Men tvingade kroppen att somna om, vaknade 09.30 och klev upp 10. Skönt. Chillade resten av förmiddagen. Drack kaffe och läste morgontidningen. Åt frukost och kollade självklart på OS. Tvättade och hängde kläder, sen åkte mamma och T för att skjutsa lillasyster som åkte utomlands (till Rhodos) för första gången utan en förälder eller mig. Creepy! Men det blir nog bra. Jag har bara grymt ont i magen!
Jag och pappa tog en promenad ut till stugan med pappa. Till Emmas stuga, fika och klippning. Har inte klippt mig sen 23 dec 2011 så det behövdes. Aldrig mer så länge mellan gångerna.
Kvällen spenderades med pappa framför tvn och HANDBOLLEN med pizza och trocadero. Myspys! Och fantastisk vinst!!!!!
Nu ska jag försöka sova, hoppas inte på något regn imorgon bitti. För det blir powerwalk med mamma, sen mys med pappa för det är pappas födelsedag! HURRA HURRA HURRA!
Nu ska jag drömma handboll och om hur vår nya spjutkastare ska bli min man ;) Haha. Okej, det sista var ett skämt! Så snygg var han inte ;)
GODNATT! Puss
- Outfit från dagen - Tröja, Gina Tricot. Transparent skjortlinne, Haléns. Jeans, Zara. Skor, Converse. Klocka, från London.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0