OS avslutas i denna stund

Ja just nu så avslutas OS.
Det har varit helt fantastiska veckor och jag har sett otroligt mycket sport.
Men jag är inte förvånad, jag är sportnörd när det gäller.
 
Det blev ett OS-silver för handbolls herrarna idag.
Oerhört välförtjänt!! Men det kändes surt att guldet låg så nära så nära.
Men grabbarna har gjort ett makalöst OS och jag har njutit varje minut (dock med lite skräck över om det skulle bli final eller inte) som jag har sett dem spela. De har spelat lika bra handboll nu som i VM 2011.
Fast mot Danmark la dom i en växel till! Underbar handboll iallafall.
 
Jag önskar att jag kunde säga att: Nu är jag nöjd! OS är över och jag är nöjd.
Men nej, jag får liksom aldrig nog.
Jag har suttit uppe halva nätterna för att kolla på OS, försökt slita mig. Har gått sååådäär va.
Sen det första jag gjort när jag gått upp är att slå på tvn och kolla på OS.
Vad ska jag nu hitta på?
 
De senaste dagarna så har det blivit mindre och mindre OS på dagtid så då efter att ha tröttna på alla repriser så har jag blivit lite vuxen.
Tvättat massor, skrivit CV, pratat framtid och fikat med pappa. Haha!
Och dessutom tvättat 3 av mina 4 vita converse ;) Nu är dom nääästan som nya!
Gick också ut på gården idag med mamma och plockade maaaasssooor av hallon, som JAG sedan ställde mig och kokade sylt av. Vuxenpoäng så det bara sjunger om det!
Men så firar man att man bara har 2 veckor kvar av tonåren.
För idag är det precis två veckor kvar.
Sen blir jag "vuxen".
 
Nu ska jag njuta några minuter till av avslutnings ceremonin, sen väntar sängen.
Vill gå ut och gå med mammi imorgon bitti igen, men hon börjar jobba.
 
Godnatt!
Puss
 

Rena skor och tre burkar hallonsylt!
Underbart ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0