Some sort of hide and seek

Sitter fortfarande i soffan och bara njuter av att bara vara. Med broren och Jonna.
Om 25 timmar sitter jag i bilen på väg till Arlanda. Jag är nervös.
Imorgon har jag tusen saker att göra och på kvällen blir det tacomys med min fantastiska familj.
Vad vore jag utan dom?
Min mamma är den starkaste och mest fantastiska människa jag känner.
Hon är bäst och ställer upp för mig no matter what, ALLTID!
Mina syskon gör mig alltid så glad, ni är allt. Föralltid viktigast i mitt liv!
Min pappsi, min fina pappslapps! Jag älskar dig! Alltid.
♥♥♥
 
Jag sitter och fixar in lite nya låtar på min iPhone.
Behövs tills resan och mitt nya äventyr.
Och jag är världens gladaste som har Josefin med mig!
Hon är bäst!
 
Jag önskar dock att jag kunde spola tillbaka tiden, lite lite lite.
Vår i London, finaste tjejerna, finaste trion, finaste helgerna och bästa kidsen.
Jag saknar det.

Men nu är det nya tag och det kan bli minst lika bra! :)
 
Godnatt igen då,
puss
 

Londonfeeeeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0