Stockholm i mitt hjärta

Mitt liv i ett nötskal just nu. Flänga fram och tillbaka. Njuta av vissa tillfällen som ges. Leva i nuet, älska livet och sommaren. Jag bloggar inte speciellt mycket just nu. För jag jobbar, lever och åker runt och träffar fina människor. Gårdagen, natten och halva dagen idag har jag spenderat i Sthlm. En stad som slåss tillsammans med London om en första plats på min lista av favoritstäder. Tog färjan ut till Djurgården igår kväll och jag slogs av hur vackert det verkligen är. Gröna Lund, vattnet, luften och känslan. Även om det var väldigt kallt så kunde jag inte låta bli att njuta lite endå. Avslutade gårdagen på ett mysigt sätt och idag tog jag tåget tillbaka till Vässan för en kväll + dags jobb innan jag tar mig tillbaka till finaste Stockholm. Och då är även Jamie där!! Long time, no see! Nu ska jag fixa lite käk! Ha det kalas så hörs vi snart igen. Simma lugnt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0