Tele2, hiss eller diss?

Ett steg i rätt riktning.
Igår frös jag mitt mobilabonnemang, så från och med 15 oktober så kommer inte mitt svenska nr att funka. Så ni vet ;)
Håller på krånglar med att låsa upp min iPhone nu bara. Suck. Tele2s hemsida är inte att leka med. Tog skit lång tid innan jag förstod hur jag skulle göra.
Pratade med två olika tjejer på tele2s kundservice igår(en av dom var så sjuuuuukt trevlig!! GILLA!!) och ändå så krånglade de på hemsidan.
När jag väl fortstod hur jag skulle göra och slår in min IMEI-kod(eller vad de nu heter) så står det "De uppstod ett tekniskt fel, försök gärna igen senare". Men döööööö va trött jag blir!
Jag började prova kl 18 och gjorde det typ 10 ggr fram till 22.30. Ibland blir jag trött!

Hur som helst. Jag var på IKEA igår. Köpte lite lakan, örngott, kuddar, muggar och en glass ;) Behövde lite nytt. Muggarna blev jag mest bara kära i ;)
Nu ska jag gå upp och göra mig en latte eller kanske lite te. Vi får se!
Godmorgon! :)
PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0