VI ÄR LADDADE, VI ÄR TÄNDA!

Godmorgon!
Gick upp halv 8 idag, drog på träningskläderna och åt en lätt frukost.
Gick och mötte Emma och Vilma så tog vi promenad, vi var ute i en timme :)
Fantastisk start på dagen!
Jag är sjukt taggad på att träna hela tiden nu! Taaaagggaa
 
Nu håller jag på städar lite, ska strax dammsuga innan jag ska hoppa in i duschen.
Måste åka och fixa lite grejer och sen ska jag hämta Hanna kl. 14 när hon kommer med tåget till Sandviken :)
Helgen kommer att bli kanon!!
Tomas Ledin på GA imorgon, det kommer att bli amazing!
Can't wait! Har även hört rykten om att hans söner är i stan, mums ;) Haha!
 
Just nu njuter jag av livet men vill samtidigt göra något annat nu.
Jag har gärna många bollar i luften, och just nu har jag inte allt för många :)
En och en halv veckas semester räcker gott och väl! Haha
 
Nej nu måste jag sätta lite fart om jag ska bli klar.
Ha en underbar dag allihopa!
Puss
 
 
 
 
 
 

Just nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0