Where is reality and what are the actions that will define who I am?

Gårdagen var super bra :)
Hängde hemma och kollade handbollen. Vilken känsla och vilken lycka!!♥
OS-FINAL IMORGON! Handboll är fantastisk, riktig och underbar sport! :)

Efter semin så började jag skriva lite på mitt engelska cv och sen tog jag cykeln ner på stan till Marcus.
Stefan kom också dit :)
Hängde där ett tag och sen drog vi ner på stan, och kära Lobban.
Det var länge sen och så kär vet jag väl inte om det är längre.
Var bara trevligt att få träffa några gamla godingar och hänga lite ;)
Kom hem halv 5 imorse, cyklade hem inatt och det var svinkallt.
 
Vaknade klockan 9 imorse utav att min kära mor "glömde bort" att jag var hemma och körde med grästrimmern utanför mitt fönster. Trevligt ljud att vakna till ;)
Somnade som tur var om och vaknade strax före tolv av att mamma ringde mig (ja hon var på övervåningen och jag nere i mitt rum), haha. Hon tyckte att det var dags att gå upp.
Min moster och hennes sambo var på väg.
Sen har vi fikat, byggt ihop våran nya super feta grill och så har vi inte gjort så mycket mer. Varit och handlat.
Jag är så otroligt trött idag!
Min bonussyster och hennes familj var här på middag också.
Och så kom min bonusbror Emil förbi också.
 
Trevligt och gooood mat! ;) Mamma och jag är grymma tillsammans i köket!
Nu ligger jag i soffan och tänkte fortsätta klura på mitt cv, men jag är så sjuuukt trött.
Så jag kollar på OS istället. Vad ska jag göra med mitt liv när det tar slut?
Jag kollar flera timmar varje dag. Haha!
Just nu är det herrarnas 5000m final. Kom igen nu GB! :)
 
Försöker kolla lite på damernas höjdhopps final också :)
Men nu ska jag kolla lite.
Är övertaggad inför morgondagens handbolls final!
 
Men ha en bra kväll allihopa!
Jag kör på chilinötter och trocadero!
See yaaaaa!
Xx
 
Btw, spjutfinalen för herrar är grym också! 19 åring från Trinidad är grym!
 
Bilderna är tagna på handbolls VM 2011 i Göteborg.
En av de bästa veckorna i mitt liv so far! Awesome! Vill bara tillbaka :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0