You make up your mind, you choose the chance you take

Godkväll!
Legat i soffan och bara tagit det lugnt med familjen ikväll. Har nog aldrig uppskattat det så mycket som nu ikväll! Och storebroren är hemma, det är sååå skönt! <3
Jag sitter nere i mitt rum och funderar på vad som ska packas till mitt kära London.
Börjar bli lite nervös nu! Haha
Det kommer bli fantastiskt och jag har världens bästa Josse med mig!

Nu ska jag lägga mig, för imorgon ska jag möta upp fina Malin för en fika och enormt mycket tjejsnack :) Går så länge mellan gångerna när jag flänger runt så här!
Hoppas ni sover gott allihopa!
Tack för alla gratulationer på sms, facebook och telefonsamtal!
20 bast, men känner ingen större skillnad! Måste nog prova på systemet imorgon iallafall ;) En måndag... Inte lika roligt ;)
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0