Det nya är skrämmande, men vackert

En ny våning.
Ett nytt rum.
En ny säng.
En ny känsla.
Ett nytt läge.

Josefin åker (Läs: FLYTTAR!!!!)hem imorgon.
Corina, min nya roomie, är bortrest.
Jag känner mig ensam.
Jag vet att jag har världens finaste vänner. Fantastiska flatmates.
Ni hjälper till, ni ställer upp, vi skrattar, vi gråter, vi pratar känslor, vi har hemlängtan, vi saknar, men mest av allt, vi är en FAMILJ.

Jag har fina Kat. Vilken stjärna.
Hon får mig att skratta hela tiden.
Hon är bäst.

Avskedsmiddag för fina Joss idag.
Jag mötte upp Matt för lite shopping och ett glas vin innan middagen. Long time no see tror jag minsann.

Nu ligger jag i min fantastiska säng.
Ljusen är tända och jag bara njuter.
Om en vecka precis just nu så är jag förhoppningsvis färdigpackad och redo för semester i Swe.
Saknar min pappa. Saknar min syster. Saknar min bror och min fina mamma.
Saknar alla underbara människor där hemma.
Nu är det godnatt. Uppstigning om 6,5 timmar för att säga hejdå till Joss och för jobb.

Xxxxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0