Even when it's hard I'm gonna make you smile

Would you do the same for me?

"Upp och ner"-vecka so far.
Träffa människor man kanske helst skulle undvika. Julen kommer krypandes och jag har varit i totalt val och kval om vart jag ska fira in det nya året.
London har tagit mitt hjärta men verkar dra nitlotten även i år om nyårsaftonen.
Sverige vann och trion ska bli återställd.
I Västerås.

Känslan av att veta att man ska komma hem och äntligen få träffa sin familj.
Min fina papps som jag inte sett sen i augusti. Usch va ont det gör i hjärtat <3
Men nu ska jag få träffa mina fina igen. Love.

Jag vill bara få semester nu för att åka och kramas.
Men i samband med allt detta så sluts en gammal epok och en ny öppnas.
Min fina Josefin lämnar mig för att flytta hem till Västerås. Jag ska byta rum och blir enda svensken i huset.
Fina Corina lämnar också huset för att åka tillbaka hem till Australien och starta sin jobbkarriär.
Det gör också ont, ont i hjärtat.

Sluter cirkeln nu.
På fredag är jag den enda ur gamla "Barnesgänget" som fortfarande är kvar.
Det är läskigt, men vad stolt jag är.
Jag älskar London, för all framtid.
Men nu vill jag ha semester och svenska familjekramar.

You're beautiful, just the way you are.



Kommentarer
Lillsis

Och vad stolt jag är över dig <3

2012-12-12 @ 08:19:58
URL: http://fridarooth.blogg.se
Rebecka

Vad fint skrivet! Längtar som en tooook tills vi ses!!<3

2012-12-13 @ 13:46:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0