Iceskating outside Natural History Museum

Världens finaste och mysigaste kväll.
Kommer fler bilder senare.

Igår bjöd mina fantastiska familjer (som jag jobbar för) mig och min bästa Kat på iceskating utanför Natural History Museum. Jag var så nervös innan, har inte stått på ett par griller på flera år.
Blåa plast skridskor, lycka till tänkte jag.
Pressen från familjerna var ganska stor, jag är ju från Sverige så jag måste ju kunna åka skridskor ;)
Sagt och gjort, upp på isen. Det gick över förväntan och tusan va roligt det var! :) Det var så kul och jag försökte hjälpa kidsen vilket var lite svårare men vad gör det :) Kul var det!

Trötta barn och vuxna.
Vi avslutade kvällen på en super mysig och fin restaurang i South Ken.
Finafina familjer, de bjöd på middag och champange.
Ja jag är super nöjd över kvällen och det tror jag att Kat är också.

Jag och J skulle kolla klart på en film igår som vi började kolla på i tisdags. Killen var för trött även igår så vi stängde av efter 20 min. Haha.
Jag är så excited över fortsättningen på filmen så jag antar att jag får titta klart ensam nu.. ;)
Nu ska jag sova 20 min, sen fixa mig innan jobbet :)
Sista dagen på ca 2 veckor nu.

Mysdag med barnen hoppas jag på!!
Ha en underbar dag allihopa!
Xxxxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0