It's all about what you want

Sol sol strålande sol. Inge jul här inte.
Fast frågar man mina housemates så firar ju dom vanligtvis jul mitt i sommaren. Skit konstigt om du frågar mig ;)

Det är 17 december idag och jag är ute i trädgården med en av kidsen och krattar löv.
Känns helt knas! Inte konstigt att man saknar julkänslor. Ska bli lite skönt att komma hem och få julkänslor. SNÖÖ!
Men känns så konstigt att lämna min Aussie-family. Haha.

Just nu har vi en paus från krattandet.
J sitter framför tvn och jag dricker te. Skön vila :)
Sen är det bara framsidan kvar.
Ska fixas lunch, matleveransen kommer och sen ska vi hämta C (som inte har lov än) från skolan.
Det är inga em-aktiviteter den här veckan, tyvärr så vi får väl hitta på annat :)
Xxxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0