I've been upset and I've been down, I've been throwing things around. 'Cause you're no longer here beside me.

Dumma hemlängtan.
Varför kan jag inte njuta av nuet?!
Nu vill jag bara åka till Västerås och kramas med mina tjejer. Åh vad jag behöver er. Jag behöver era ord och kärlek. Bästa Jossan och Rebecka. SAKNAD!
Fick iallafall världens finaste samtal igår. Leende på läpparna hela kvällen.
På onsdag är jag hemma igen. Mys.

Här får ni en bild på min juldagsoutfit.
Klippte bort ansiktet eftersom att jag gjorde någon ful min :)

Nu ska jag mysa i soffan innan pappa och jag ska på den tradionella juldagsbandyn.
Västerås is going DOWN!
Kan bli pinsamt över nyår i Vässan annars ;)
Xxxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0