Merry Christmas!

All I want for christmas is you..

Dagen har varit bra, fin, mysig och men tråkigt att broren åkte hem till Götet igen tidigt imorse.
Men jag förstår honom.

Jag är nu hemma igen efter allt julfirande.
Sitter i soffan, dock fortfarande i min fina julklänning och bara njuter av lugnet.
Molly Sandén sjunger "All I want for christmas is you" på tvn.
Mitt hjärta vill vara på flera olika ställen just nu.
Jag längtar så otroligt mycket till mina fina tjejer Josse och Rebecka också. I helgen har jag dem äntligen nära igen. Vi tre, tillsammans!

Jag har fått så fina julklappar idag.
Bästa föräldrarna och bästa syskonen.

Har tagit fina bilder som ska in på min hårddisk nu och så ska jag beställa en till julklapp från mig själv :)
Hihi!

Godnatt och dröm sött.
Dream big and live every minute!
Lots of love!
Xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0